HTML

Játék tesztek - kritikák

A blog szerkesztője a játékokat teszteli le és ír róluk egy összefoglalót melyben összefoglalja mik a játék pozitív illetve negatív tulajdonságai. A játék elemzések, kritikák nem jelentik azt hogy az elemzett játék rossz! Enjoy ;)

Linkblog

Hunting Unlimited 2010

2009.09.05. 19:26 :: Cs0k1

Mielőtt belekezdenék a mai nyertes játék elemzésébe csak szeretném tisztázni hogy kb. hetente min. 1-2 elemzést fogok írni, ez több dologtól függ.

 

Nem is akarom tovább húzni a szót vágjunk is bele:

Hunting Unlimited 2010

A játékot az fps fajtába sorolhatnám köznyelven "lődözős" csak itt nem az embert írtjuk hanem az állatokat ami a játék angol nyelvéből ki is derül; Hunting Unlimited azaz Vadászat Határok nélkül. Hogy mennyire határok nélkül azt a mi időnk és a pálya nagysága szabja meg.

Deer Hunter, The Hunt, Trophy Hunter stb stb.. (ezek a konkurencia) melyekben van többjátékos mód (a The Hunt eleve online játszandó) szerintem élvezetesebb igazi emberekkel vadászni. Akinek offline a gépe annak jó ez a játék de néha elég unalmas tud lenni hogy kilométereket lovagolsz és sehol 1 állat.

Láttam már több vadászós játékot is, de ebben a HU-ben(nevezzük így) a 3. résztől (2005) semmi sem változott talán 1-2 grafikai finomítás vagy más menü talán 1-2 állattal több a mostaniban de amúgy semmi. Nincs többjátékos, online mód sem ez csak single. A pályák ugyan olyanok semmiben sem változtak.

Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem jó játék mert szerintem el lehet vele lenni de az évszámon kívül, hogy minden évben kiadják szinte ugyan azt a játékot csak más névvel az elég nevetséges.

Állítom nem sokban különbözik a 2005 a 2010-től.

És akkor nézzük az elemzést:

Grafika

A grafika ugyan azon a grafikai motoron fut (prism3d) melyen elfutott 2005-ben szóval csodát ne várjatok de végülis nem olyan rossz. Grafikai teljesítményben felfokozták 2010-es követelményhez. Beállításokban elég sok dolgot lehet állítani. Grafikával nincs bajom  [8/10]

Hangok, zene

Alapzene, háttérzene, menüzene egy és ugyan az, 2005 óta tök ugyan az, semmit nem változott talán kicsivel minden évben hozzáadnak egy hangot. A játékban a fegyverek hangjai szerintem elég jól ellettek találva, lovaglás, quad hangja (valószínűnek tartom ugyan azok a hangok mint a 2005-ben csak feljavítva :) Adok neki 9 pontot. 

[9/10]

Irányíthatóság

Hát ez nekem nem jött be, alapból elég magas az egény érzékenység és az én megszokott counter strike-os 2,3as egér érzékenységemnek elég fura volt :) Persze díjaztam hogy lehet állítani ugyanis már 2009 van viszont nem mentem vele sokra ugyanis még ha egészen kicsire állítottam akkor is elég zavaró volt nekem. Irányítással nincs semmi gondom egér érzékenységen kívül.

[9/10]

Játék élmény és az egyéb dolgok

A játék élmény szerintem egészen jólett, lehet állítani reggel, délben, este, pirkadatkor, vagy virradatkor szafarin, vagy talán északon akarunk e vadászni medvére, oroszlánra, pulykára ?! Belehet állítani milyen álltokra és hogy a választott állatból kevés, közepes vagy sok legyen a pályán. Lehet választani ha jól emlékszem 10 felszerelést és ruhát minden tájhoz, sivatag, erdő, vagy a téli pályákhoz. Ha túl mély folyón kelsz át akkor megfulladhatsz ami kicsit bosszantó de érdekessé teszi a játékot. Belehet állítani hogy legyenek e veszélyes állatok melyek akár ott megölhetnek és kb. 20-25 fegyverből választhatsz ezek közül van kis pisztoly, shoutgun, vadász fegyverek távcsővel vagy nélkülük. Van 1-2 kisebb hiba a játékban de szerintem azok nem nagy hibák.

[9/10]

Zárszó

Szerintem ez nem egy rossz játék hanem jó, inkább az zavaró hogy minden évben új névvel kiadják melyben csak az évszámot cserélik le és ez eléggé nevetséges. Nem sokat fejlődött a játék az évek során de ez van ezt kell szeretni vagy átpártolni egy másik játékhoz.

Összértékelés: Ha nagyon hivatalosak akarunk lenni akkor [8,75/10] de én megadom neki a 9 pontot.

Enjoy

Szólj hozzá!

Címkék: vadász fps 2010 unlimited hunting

A bejegyzés trackback címe:

https://jatek-teszteles.blog.hu/api/trackback/id/tr371362437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása